Zoek bijvoorbeeld naar een activiteit of pagina

Wat is het belang van een goede waardepropositie? Als senior adviseur bij Smart Connections heeft Pim Halkes meerdere vooraanstaande culturele instellingen begeleid bij het ontwikkelen van nieuwe proposities voor nieuwe doelgroepen. Met een nieuwe waardepropositie bedoelen we volgens Pim alles wat we de klant bieden aan waarde. "Hierbij kijk je breder dan alleen het product of de dienst. Je denkt bijvoorbeeld vanuit klantbehoeften na over vragen als service, aanvullende diensten of mogelijkheden voor klanten om zelf invloed uit te oefenen op het product." Tijdens deze online editie van Kunstloc Connects vertelt hij er meer over.

Aftrap traject Waardepropositie

Drie Brabantse culturele instellingen gaan de komende tijd concrete stappen zetten naar een nieuwe waardepropositie in een traject met Kunstloc Brabant en Smart Connections. Na een open oproep en selectie gaan we met deze organisaties aan de slag: Theaterwerkplaats Tiuri uit Breda, Cultuurcentrum Deurne, en STRP festival uit Eindhoven. Tijdens deze bijeenkomst zullen zij zich ook voorstellen. Zij geven een motivatie waarom zij dit traject graag willen aangaan, en waarmee ze aan de slag willen gaan.

In het traject denken we naast de proposities ook na over vragen als het businessmodel, mogelijke partners, de positionering en de marketing aanpak. Alles gebaseerd op de juiste mix tussen inspelen op klantbehoeften en het realiseren van je organisatiedoelen.

Ook na 12 november kun je de drie organisaties blijven volgen. We zullen tussentijds updates plaatsen van hun vorderingen en na afloop van het traject (voorjaar 2021) organiseren we opnieuw een Kunstloc Connects bijeenkomst om terug te kijken en uitkomsten op te halen die voor iedereen bruikbaar zijn.

Programma

  • 10:00 Pim Halkes - Kracht van je waardepropositie
  • 10:30 Voorstellen Theaterwerkplaats Tiuri, Cultuurcentrum Deurne en STRP festival

Natuurlijk is er ook ruimte om via de online chat vragen te stellen aan Pim Halkes, of aan de drie deelnemende organisaties.

Meer weten over het traject waardepropositie?

Neem contact met mij op.