
Camilla Blue werkt samen met Effenaar Smart Venue om augmented reality (AR) onderdeel te maken van haar liveshows. Daarmee geeft zij uitdrukking aan meer zintuiglijke aspecten van haar werk, waardoor de beleving van de muziek voor publiek wordt versterkt. Camilla Blue hoopt hiermee een pioniersrol te kunnen vervullen en een groter publiek te trekken.
Kennisvouchertraject
Eerder ontving Camilla Blue een kennisvoucher voor de ontwikkeling van een marketingplan met coach René Bergmans van Brand Proposition. Na desk en field research, meerdere kennisoverdrachtsessies met Camilla Blue en haar team, interviews met diverse externe betrokkenen, gaf René ook ondersteuning en coaching bij het uitwerken van het marketingplan en support bij de uitrol ervan.
Waarom een bijdrage uit de impulsgelden?
De adviescommissie staat positief tegenover de ambitie van de aanvrager om augmented reality (AR) onderdeel te maken van haar liveshows en zo uitdrukking te geven aan haar ambitie om de belevenis van haar muziek te versterken. Ook waardeert de commissie het experiment dat de maker aangaat dat voorbeeldstellend kan zijn voor de popmuzieksector als geheel. Ook staat zij positief tegenover de intentie van de aanvrager om de opgedane kennis te delen met het culturele veld, zoals tijdens het congres van Vereniging Nederlandse Poppodia en Festivals.
De volledige aanvraag voor de subsidie impulsgelden vind je in het publieke overzicht van aanvragen op onze website: nr IMP/2021/T1/360
De volledige aanvraag voor de kennisvoucher vind je in het publieke overzicht van aanvragen op onze website: nr. KV/2020/043
Wil je meer weten over het inzetten van impulsgelden voor innovatie?
Neem gerust contact met me op.