Zoek bijvoorbeeld naar een activiteit of pagina

Op maandag 13 maart 2023 heet Kunstloc Brabant je van harte welkom bij Kunstloc Connects. Kunstloc Connects is een terugkerende kennisbijeenkomst die we elke tweede maandag van de maand organiseren met en voor de Brabantse cultuursector. Steeds staat een actueel onderwerp of thema centraal. Editie maart staat in het teken van pitchen. 

Helder communiceren en overtuigen

Werk jij als maker of culturele organisatie aan een project en wil je dit project op een krachtige manier pitchen voor mogelijke partners, een jury of financiers? Meld je dan aan! Je krijgt tips en handvatten om helder te communiceren en anderen te overtuigen. De bijeenkomst vindt plaats bij Kunstloc Brabant. Er is plek voor 20 deelnemers.

Programma

15.00 – 17.00 uur In deze interactieve sessie werk je met feedback van trainer Marlies Leupen en de mensen in het publiek aan de volgende vijf uitdagingen:
1. Een pitch heeft een begin nodig: wat is een sterke start? 
2. Publiek wil graag vertrouwen hebben in de spreker op het podium: hoe kom je overtuigend over? 
3. Sponsors, fondsen en potentiële opdrachtgevers luisteren met een denkbeeldige buidel met geld naast zich: hoe motiveer je deze mensen om een greep in die buidel te doen? NB. Geld kan ook aandacht of energie zijn.
4. Luisteraars proberen zich een beeld van jou als kunstenaar te vormen: wat vertel je over je CV? 
5. Je hebt anderen nodig om je plan te kunnen realiseren: hoe kom je tot effectieve samenwerking? 

17.00 – 17.30 uur Netwerk borrel (het eerste drankje is van ons).

Aanmelden

B hungry & get fed | Hoe vertel ik over mijn werk?

Waar ben je goed in? En waarom doe je wat je doet? Succes hebben als kunstenaar of creatieve maker begint met een helder verhaal over de essentie van je werk. Een verhaal waarmee je overtuigt.
Trainer Marlies Leupen ontwikkelde een methode die je houvast biedt om te komen tot een goed verhaal. Ze noemt deze methode ‘B hungry & get fed’, als je nieuwsgierig bent kan de feedback van anderen je voeden. 
 

Over Marlies Leupen

Vanuit haar brede praktijkervaring ontwikkelt en verzorgt Marlies sinds 2004 trainingen op maat voor ondernemers in de culturele en maatschappelijke sector. Haar uitgangspunt daarbij: het draait om de inhoud. Via interactieve workshops (o.a. B hungry & get fed) leert zij ondernemers hoe zij zicht op de essentie van hun ideeën kunnen krijgen om ze zo een flinke stap verder te brengen. 

Marlies Leupen

Over Marlies Leupen