Eind 2020 zijn drie Brabantse culturele instellingen gestart met het Innovatietraject Waardepropositie. Tijdens dit traject leren organisaties over de waarde die zij klanten of bezoekers kunnen bieden en hoe zij dit succesvol kunnen toepassen. De deelnemers zijn Theaterwerkplaats Tiuri uit Breda, Cultuurcentrum Deurne en STRP festival uit Eindhoven. Hoe zijn zij aan de slag gegaan? Tegen welke vraagstukken liepen ze aan? Welke nieuwe kansen hebben zij ontdekt?

foto: STRP, Ilse Wolf

Onder leiding van coach Pim Halkes zijn de drie instellingen door een andere bril gaan kijken naar hun activiteiten en portfolio. Hoe kunnen we op een frisse manier onze kernwaarden en aanbod opnieuw inhoud geven en onszelf en onze klanten verrassen met nieuwe perspectieven. Het vliegwiel om tot upgrading te komen is het denkproces durven aan te gaan en kritisch naar bestaande inzichten te kijken.

Wil jij van deze praktische ervaringen leren? Ben je benieuwd of jouw organisatie baat kan hebben bij het nadenken over je waardepropositie? Of wil je als kunstenaar aan de slag met het verbeteren van je waardepropositie? Dan heb je zeker baat bij de inzichten en ervaringen die deze ochtend gedeeld worden. Sluit dus vooral aan bij deze presentatie over de opbrengst van het innovatietraject Waardepropositie. 

Aanmelden

Meer weten over het traject waardepropositie?

Neem contact met mij op.