Zoek bijvoorbeeld naar een activiteit of pagina

Effectieve online marketing voor professionals uit de culturele sector.

Je ‘kent je kunst’ en weet wie interesse heeft in jouw werk. Maar hoe zorg je dat mensen, die jouw werk nog niet kennen, je weten te vinden? Nicoline zet je op een ludieke manier aan het denken over je online uitstraling en aanwezigheid. Met de nodige humor laat ze jou achter de oren krabben over je huidige aanpak en zet ze je op scherp.

Programma per dag

Een programma van 4 workshops:

  • Workshop 1, donderdag 16 november 09:30 - 11:30u: je bent zelf je sterke merk (online waardepropositie) 
  • Workshop 2, donderdag 23 november 09:30 - 11:30u: strategisch online, strategie op 1 A4 
  • Workshop 3, donderdag 30 november 09:30 - 11:30u: website en social media klaarmaken voor succes 
  • Workshop 4, donderdag 14 december 09:30 - 11:30u: bedenk een korte campagne en ga aan de slag!
  • Terugkom ochtend, donderdag 15 februari van 09.30 - 12.30u.  

Daarnaast blijf ik voor deelnemers tijdens het programma en tot 6 weken erna beschikbaar voor vragen in een besloten Whatsapp groep.

Nicoline Maes

Nicoline is mede eigenaar van Social Marketing Doctors, een hecht team van experts op het gebied van (online) marketing en PR. Met meer dan twaalf jaar ervaring en verschillende cases in de arbeidsmarktregio Noordoost-Brabant weten we inmiddels hoe de hazen lopen. In 2020 brachten we een B2B-content marketingboek uit: the Push Paradox dat gaat over de balans tussen contentmarketing en het inzetten van betaalde opties (advertenties). Onze strategische aanpak is doel- en resultaatgericht, waarbij gerichte leadconversie de basis vormt. We gaan hierbij altijd uit van de klantreis van de doelgroep.

Social Marketing Doctors

Locatie

De training vindt plaats bij Nieuwe Veste, Molenstraat 6 in Breda. 

Meer weten over deze training?

Neem contact met mij op.