

Perla van Kessel
Multidisciplinair beeldmaker Perla van Kessel gaat met behulp van een coach aan de slag met de positionering van haar bedrijf en het onderzoeken van mogelijke samenwerkingen.


Wiosna van Bon
Met behulp van een kennisvoucher zoekt Wiosna van Bon naar samenhang en heldere ontwikkelperspectieven in haar beroepspraktijk.


This is LOVSKI
This is LOVSKI is de nieuwe band van Igor Sekulović, een spin-off van Project Rakija met mooie kansen in het (inter)nationale popcircuit.


LaMelis
Helma Lamelis gaat met een kennisvoucher aan de slag om haar dansgezelschap toekomstbestendiger te maken en met LaMelis weer stevig in de markt te staan


Camilla Blue
Camilla Blue, talent van Music Hub Brabant, wil haar kennis van cultureel ondernemerschap ontwikkelen door het maken van een toekomstgericht marketingplan.


Pier15 skatepark
Met een herstructurering maakt Pier15 de organisatie toekomstbestendig, om zo jongerencultuur op alle mogelijke manieren te kunnen verbreden.


Marieke van de Ven
Geluidskunstenaar Marieke van de Ven werkt met experts aan haar positionering en daaruit voortvloeiende marketing- en communicatiestrategie.


BROET
BROET versterkt haar positie als broedplaats voor talentvolle film- en AV- professionals.


Kunstplan Ecodorp Boekel
Ecodorp Boekel neemt kunstprojecten als bron van inspiratie op in een klimaatadaptieve woonwijk die gerealiseerd wordt door een coöperatie van huurders.


Aus Berlin
Aus Berlin wil een toekomstbestendig en zelfvoorzienend festival worden met internationale bekendheid.


Wildpark
Na een korte periode van afwezigheid is jeugdtheaterplatform WILDPARK terug en bouwt aan een toekomstbestendige organisatie.


Manifestations
Manifestations presenteert innovatieve kunstinstallaties van een mix aan makers. Initiatiefnemer Viola van Alphen wil een duurzame samenwerking met potentiële financiers realiseren.


Dock Zuid
Met een kennisvoucher werkt de muzikale werkplaats Dock Zuid aan de professionalisering van de organisatie, een bedrijfsplan en een strategisch en operationeel marketingplan.


Kranen/Gille
Het ontwerpersduo Kranen/Gille werkt onder begeleiding van een coach van merkstrategiebureau Arthur & Brent aan een strategische visie op de toekomst.


Document Series | Kristel van Issum
Kristel van Issum, choreograaf bij DansBrabant, werkt aan het zakelijk stevig neerzetten van haar nieuwe beroepspraktijk.


Vloeistof
Dansgezelschap Vloeistof heeft de ambitie om het korte termijn, operationele werken om te zetten in een gedegen langetermijnaanpak.


Stil Geluid | MoveToMeet
Ontwikkeling van de organisatie en het doorontwikkelen van het concept Stil Geluid, dat zich richt zich op het leggen van een verbinding tussen de wereld van doven, slechthorenden en horenden.


Nishant Bhola | World of Dance
Voor de verdere ontwikkeling van het jonge professionele dansgezelschap World of Dance en een sterkere inbedding in relevante Brabantse netwerken ontvangt Nishant Bhola een impulsbijdrage.


Copper Views
Copper Views ontwikkelt zich tot impactproducent om niet alleen maatschappelijke kwesties aan te kaarten maar ook positieve veranderingen in de maatschappij teweeg te brengen.


Studio Juul Rameau
Studio Juul Rameau in Eindhoven produceert metalen producten met botanische vormen. Met een kennisvoucher werkt Rameau aan haar bedrijfsvoering en marketing.


Envisions
Envisions is opgericht als reactie op het gebrek aan waardering voor een open en duurzaam ontwerpproces. Initiatiefnemer Sanne Schuurman ziet volop kansen om Envisions naar een hoger plan te tillen en nieuwe markten te betreden.


Festival Circolo
Deze verhuizing van Festival Circolo brengt ook een verandering van festivalconcept met zich mee. Dit vraagt om een aanscherping van de positionering van het festival.


Smart Design to Market
Met een kennisvoucher werkt talentontwikkelingstraject Smart Design to Market aan de ontwikkeling van een actiegericht marketingplan dat dient als blauwdruk voor de lange termijn.


Chassé Cultuurfonds
Om de ambities op het gebied van talentontwikkeling, bijzondere programmering en verdieping waar te maken werkt het Chassé Cultuurfonds aan een structurele stabiele basis.


Jola Hesselberth
Animatiemaker Jola Hesselberth ontwikkelt haar ondernemersvaardigheden en gaat aan de slag met de nieuwste digitale technieken


Marieke Vromans
Beeldend kunstenaar Marieke Vromans grijpt haar winst van de publieksprijs Brabant Cultuur 2018 aan om te werken aan haar profilering en positionering in het veld.


Toekomstvisie Erasmus Festival Brabant
Met een kennisvouchertraject onderzoekt de Erasmus Festival Brabant welke missie en welk bedrijfsmodel optimaal zijn voor een structurele versterking van het festival.


Prutsers en helden | Stichting Hertog Zout
Door middel van een kennisvouchertraject gaat Hertog Zout op zoek naar versterking van haar signatuur en verduurzaming van haar publieksbereik.


Volumetric video | Dutch Rose Media
Dutch Rose Media grijpt de aankoop van 'volumetric video'-technieken aan om met een kennisvoucher duurzame financieringsmodellen te ontwikkelen die verzelfstandiging in de hand werken.


Dat wat blijft | Monique Broekman
Met een kennisvoucher scherpt beeldend kunstenaar Monique Broekman haar zakelijke vaardigheden en strategieën aan, om een duurzame en toekomstbestendige kunstenaarspraktijk op te bouwen.


Cor Unum
Cor Unum is een keramisch productiehuis in ’s-Hertogenbosch. De organisatie maakt een grote professionaliseringsslag.


Vonk
VONK speelt eigen producties op het grensvlak van muziek en theater. Het ensemble ontwikkelt haar artistiek en zakelijk beleid met als doel een stabiele financieringsmix.


IVC 2.0
Het Internationaal Vocalisten Concours investeert in een online platform waardoor het haar vooraanstaande internationale positie kan behouden en verstevigen.