De Doe-sessies

ZZP'ers in de cultuur delen hun ervaringen met het 'nieuwe normaal'. Hoe heeft de corona-crisis jou geraakt? Wat heb je ervan opgestoken?

Het nieuwe werken zélf is recent voor nieuwe uitdagingen komen te staan. Kun je op de vertrouwde voet verder of moet je verbreden, veranderen en verzinnen?

Wat zijn de gevolgen van coronacrisis voor jou in deze nieuwe werkelijkheid? Wat was de waarde van je contract? Je afspraken? Wat betekende het voor je werk, je orderportefeuille, en breder voor je ondernemerschap? Wat zijn je ervaringen met NOW, TOGS of TOZO? Hoe sta je daarin als merknemer, merkmaker en merkhouder sterk?

Maar ook: Wat heb je ervan opgestoken? Heb je nieuwe verdienvormen bedacht? Maak je andere kunst? Hoe zit het met je ‘survival skills’? Wil je die delen? Van elkaar leren en elkaar inspireren is dé brandstof in deze onzekere tijden. 

Twee volgende bijeenkomsten zijn in dit verband zeker ook interessant. Op 18 november ligt de focus op nieuwe verdienmodellen, en op 10 december op de drie pijlers die je ondernemen schragen: waarde-propositie, financiën en marketing.

Vanzelfsprekend zoeken we voor deze bijeenkomsten naar een passende vorm rekening houdend met de geldende restricties.

Wij kijken uit naar jullie input!

Ook namens Marika Taborsky, Marlous Nypels, en Wouter van Niel.