Bram Stadhouders is in het verleden onderdeel geweest van High Potentials, een voorloper van de MusicHub Brabant. Sindsdien timmert hij als gitarist/componist stevig aan de weg. De afgelopen 12 jaar heeft Bram als “one-man”-organisatie een groot netwerk opgebouwd en veel projecten succesvol afgerond. Voor de volgende stap in zijn carrière gaat Bram op projectbasis experts aantrekken die hem ondersteunen bij zijn nieuwe ambities. 

Foto: Masha Jahangard

Het project

Geert Overdam ondersteunt Bram bij het formuleren van de opdrachten en de beoogde concrete resultaten daarvan en ondersteunt ook bij de fondsenwerving.

Marketeer Yvonne Maclean maakt een marketingstrategie en werkt aan het merk Bram Stadhouders en Studio Airport ontwerpt een nieuwe huisstijl. Het marketingplan dat Yvonne maakt en uitvoert is er specifiek op gericht om nieuw publiek te bereiken en dit om te zetten in actieve volgers op social media. Daarnaast introduceert Yvonne Bram in een nieuwe markt en bij festivals als Roadburn, Le Guess Who, STRP in Eindhoven, CTM en Berlin Atonal in Berlijn, Mutek.

Daarnaast zet Bram met dit project in op het activeren van zijn huidige publiek om zijn concerten te bezoeken, zijn livestream te volgen en betalend lid worden van mijn Patreon. 

Waarom een bijdrage uit de impulsgelden?

De commissie is ervan overtuigd dat dit project bijdraagt aan een steviger fundament onder de autonome beroepspraktijk van de Bram. Hij kan hierdoor zijn autonome werk verbreden en de kansen die zich op dit moment voordoen verzilveren. 

Rol van Kunstloc Brabant

Teun van Irsel, adviseur van Kunstloc Brabant heeft Bram geadviseerd over de subsidieaanvraag.

De volledige aanvraag vind je in het publieke overzicht van aanvragen op onze website: nr. IMP/2020/T2/253

dit kan ook met impulsgelden